Handgjorda exklusiva bakverk till event, bröllop och fest







lördag 16 mars 2013

Holy Sweet ♥ INREDA.COM

Nu bara måste vi skriva ett litet inlägg tillägnat en helt fantastiskt härlig & inspirerande kvinna, som vi tycker SÅ mycket om! Annelie Persson driver Inreda.com, en underbar butik med massa fint för hemmet. 

Jag (Linda) träffade  Annelie första gången 2009, när hennes butik firade 10 år och jag fick äran att göra en tårta och tillhörande cupcakes. Cupcakesen finns att kika på uppe i bannern på Inredas blogg. Jag föll direkt för denna varma, kreativa kvinna.

De senaste fredagarna har Annelies besök hos oss på Holy Sweet varit ett stående inslag, och vi hoppas hon fortsätter förgylla fredagarna för oss! 
Här kommer massa några fina bilder Annelie har tagit när hon varit hos oss.
Hon är flitig med kameran och med bloggandet så titta in på bloggen och låt er inspireras! http://www.inreda.com/blogg/
På tisdag ska Holy Sweet vara med på TV4 nyhetsmorgon och baka lite godsaker, då kommer vi ställa upp kakorna på några av våra favoriter från Inreda.com
Mer om det i ett senare inlägg...

Annelie & jag (Linda)

 fredagsmontern

 Chokladcupcakes med kolakräm, havssalt & Vaniljfrosting... 



 Christina & Jag (Linda)

 Marängbakelser med vår jordgubbssylt & vaniljfyllning

 Cake bites med kanderade nötter & Jordgubbsbiskvier

 Dubbla biskvier med passionsfyllning & kokos


Chocolate Fudge Cake Pops


Annelie Persson från Inreda.com, jag, Christina & Therese Modig från TV4 som besökte oss i fredags.
Dessa 2 underbara tjejer gjorde vår dag och bjöd på mycket skratt! Även Therese har såklart en blogg väl värd att kolla in blogg.improveme.se/theresemodig/

Therese- vi ses på tisdag!

Annelie Persson & Therese Modig-
TACK!

1 kommentar:

Rowaida sa...

Beautiful and delicious sweets Love!